Men grattis världen



haha jag kommer få stryk för det här :)
Men det skiter jag.. För jag börjar bli jävligt trött på alla
fega personer som ska kommentera anonymt..
Ja men grattis till dig du hade rätt... Vad e du vill ha?
Ett diplom eller?

Han är det i alla fall.

Men jag antar att alla som läser här redan visste de..
Så det blir nog inte så många av er som tappar hakan..
Men ingen av er ska komma och tro nu att ni vet hur saker
och ting ligger till.. För ingen av er har en aning...
Så de e lika bra att be er hålla käft om det redan nu :)


Så nu kanske alla ni kan sluta med er löjliga komentarer.
Och vill ni göra det så stå för fan för det då!!!
IDIOTER!

tydligen var det dags att lära sig att vårda språket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0