Jag skiter it !!!




Jag har försökt lägga upp alla bilder från igår.
Men det går ju inte så nu skiter jag i det å tar det i morgon i stället..
Förbannad blir jag!

Igår så hade jag det jätte trevligt... Vi var ju där redan vid 6 eller nått.
Men det gjorde inget.. Fixa i ordning mig och så där borta :)
Sen va det party hela natten lång..
Och dansade de gjorde vi mest hela tiden..
Skit kul hade jag verkligen..
Men så nu vet ni då att bilderna kommer i morgon...

Å nu så ska jag åka till jobbet snart.. Och hur kul är det?
Jeje det blir nog bra! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ser fram emot bilder. Hoppas jobbet gick bra också! :)

2009-06-22 @ 18:04:35
URL: http://www.Carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0