Hemma efter ännu en natt

Ja nu är jag äntligen hemma.. Eller ja hemma o hemma.. Här är jag i alla fall.
Ska ta mig en smörgås och sen gå och somna för jag tänker inte sova bort
hela dagen i morgon med... Ush och fy så tråkigt.. Kankse leker med Malin.
Hoppas hon har tid.. Sen måste jag faan tvätta med.. Allt kläder börjar bli skitiga.. :)

I natt har det i alla fall gått svin bra på jobbet.. Och tråga va kul som skråen :)
Så soft. Men i morgon natt är det maskin som gäller igen.. Men men..
Jag och Carlos ska köra själva.. HAHA vi får väll se hur det slutar..
Båda två är nya.. Ska börja ta kort igen med så jag slipper lägga in
samma jävla tråkiga kort med :) Hörs om ett par timmar :)

LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0