en helt vit blogg..

     

God morgon !

Är det någon som är vaken än?
Själv kom jag hem från jobbet för inte så länge sen.
Jag önskar att jag kan säga att jag är trött men det är jag inte :S
Måste i alla fall försöka sova nu eftersom jag ska upp om 3 timmar
igen för att möta upp min älskade mamma :)

  
min mamma är den bästa som finns :)
Vem annars ska trösta mig när jag ringer klockan 7 på morgonen
och behöver tröstas om inte mamma ..


     

jag hoppas att dagen idag blir bättre än vad den var igår..
Som jag sa har jag alltid rätt när det är nått..
Klart att jag jag hade det även denna gång..
Så idag får jag känna att livet mest suger :(
Sen är ja svin arg över min blogg med..
Jag har inte rört ett skit och som ni ser är den helt vit..
Antingen är det sidan som krånglar eller så e det nån jävel med
mitt lösen som vart inne å busat.. Och jag orkar inte göra om den
igen.. det tar för lång tid.. Får ta det nästa vecka då jag förhoppnings vis
är ledig.. Aja ni får helt enkelt stå ut med en helt vit blogg..
Jippe fucking kajej :)

Natti natt lovers !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0