Det är nått som inte är som det ska

Idag vaknade jag utav att någon låg och prata i telefon..
Då va klockan 12.30 och jag hade bara fått sova 5 timmar..
Gick med han upp en stund, tills han skulle åka och då
gick jag och la mig för att försöka somna om någon timme.
Det gick väll sådär somnade om igen vid 13:30...
Ca 13:35 kommer han hem igen :) men det gör inget för jag blev glad.
Efter ett tag drog han igen och nu ses vi inte förens på söndag :(

Känner mig helt depp idag vet inte varför men..
Känner på mig att det är nått som inte är som det ska
och trist nog brukar jag alltid ha rätt när jag känner så..
Hoppa inte denna gången.. Om man kan säga att det har vart
bra nu ett tag.. så säger jag de... För det tycker jag nog..
Så bra det kan va just nu i alla fall.. Och ändå har jag den där
klumpen i halsen.. :(



Ska jobba inatt igen.. Hela denna veckan.. Men det är ju kanske lika bra det.
Tänka på annat... Hoppas bara inte man går å e deppig på jobbet..
För det funkar inte.. Men jag har ju så roliga arbetskamrater så dom får
nog liv i mig sen.. :) Hörs sen för nu ska jag äta... Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch då, jobbigt att ha den där känslan.. hoppas den inte stämmer bara :)

2009-06-09 @ 19:29:45
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0