04:49

Jag har verkligen inte gått och lagt mig än!!!
Men det kanske är lika bra eftersom jag ska jobba natt i morgon.
Nu ska jag städa... Och jag har så ingen lust med det. Men det ser
verkligen för jävligt ut här.. Och det vill man ju inte komma hem till.



Och snart går det inte mer.. Hur länge ska man orka?!
Någon får skärpa till sig och det snart..
Jag går pajj annars.. Och det vill jag ju inte så klart :)
Nått måste i alla fall hända och det nu,,, Jag skiter snart i de.
Hur mycket jävla tid ska man ge? Jag har verrkligen blivit den jag
sa att jag aldrig någonsin skulle bli !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

the scotts killen på bilden ;)

2009-06-07 @ 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0