Vattnet är lila än...


Hej, Jag är seg idag.. Vaknade halv 9 idag.. Gick upp vid 9 tiden. Slängde i oss en kopp kaffe sen stog Tess där nere och vänta som provat taxi chaufför :) Så snällt av henne.. Igår kollade vi på Scary Movie som jag iofs såg i förrgår med.. Men jag menar vad gör man inte ibland.. Äsh somna typ i slutet å gick å däcka i sängen i stället. Och jag lovar att det är som att sova med ett pussel. Underbart... Den bästa pusslaren någonsin.. Cred till dig!

Mormor och Morfar har vart här med.. Men dom sitter inte som jag vill att dom ska sitta.. Skit hyllor eller vad fan man nu ska kalla de.. Aja Nadia ska nog komma hit snart.. Tror de.. Hoppas de :) Länge sen.. Konstigt hur det kan bli.. Jaja, efter det ska jag iväg till gymmet å träna.. Och föresten har jag sagt hur synd det är om mig.. Jag har sån träningeverk i röven alltså.. Fy fan vad ont gör.. Det blir inget röv knull för mig inte.. HAHA.. (okej jag vill inte det ändå meeen)


Kommentarer
Postat av: c

snygga skor!! vart är dom köpta? :)

2009-01-28 @ 21:06:23
URL: http://chricec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0