Vad har jag gett mig in i ?

Alla som jag frågat har gett mig samma svar.. Och ändå ignorerar jag det och tänler testa.. Det kan ju inte gå nått annat än åt helvete å då får jag väll sjuk skriva mig eller nått bara! Men jag kan inte hjälpa att jag blev så sjukt sugen på att testa det igen bara.. Och nej det här inlägget är inte om love. Som det för övrigt brukar handla om :)

Ne jag e faan rädd asså. Hur ska de sluta? Haha jag e ju fan helt galen hela jag! 14 igen kanske!? Äsh skit samma. Nu är det bestämt. Just nu sitter jag och väntar på Jessica hon är den enda som vet än så länge. Och mamma med då så klart! Men ni får reda på senare vad det är jag babblar om. Oh no nu gäller det... Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad nyfiken man blir!!

2009-01-19 @ 20:04:05
Postat av: Anonym

och det är klart att man märker!! fan celine dion fan som man är till tusen så var det inte så svårt.. :P

2009-01-19 @ 20:05:15
Postat av: michelle

what :D jag är nyfiken !!!

2009-01-19 @ 22:04:27
URL: http://mejseuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0