Vad är det fär fel?

Jag skrev ett inlägg för ett par timmar sen som inte syns, eller jag kan inte se det i alla fall ...
Aja det kankse kommer sen, hoppas på de....
Har precis käkat nu i alla fall.. Fick bli pizzerian idag för jag va helt utsvulten...
Jag och pappa har grejjat här hela dagen :) Och vet ni vad. Vi va och hämta min säng förut,  men nu när vi ställt i ordning den så är den för STOR !!! Aja skit samma. det får faan se ut så för jag har inte gjort allt jobb i onödan idag.. hehe..

Nu sitter jag här å tittar på nån cherleader film på 3:an... Har rätt tråkigt faktiskt.. Men men det behöver man väll ha i mellan åt.. Höhö! Ne nu börjar filmen igen...

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0