Take me on !?

Igentligen så har jag ingen lust att skriva. Ush jag känner mig
bara allmänt nere nu.
Igår hann vi inte med bowlingen så det blev direkt till stadt..
Och faktisk kan jag säga att jag hade det trevligt på stadt igår.. För ovanlighetes skull typ :)
Nadia Malin och Katja var ju där med.. Och det va skit trevligt.. Det va länge sen.. Ush för länge sen. Det får det allt ta att bli ändring på tycker jag...  mina tjejor :)

Gick hem vid 2 tiden. Sen blev det en del prat. Och fast jag vet hur jag tycker så när jag ska få ut det så blir det alltid bara fel.. Jag får inte ut det på det sättet jag vill, så det låter bara fel, så känner man sig som en jävla idiot! Och det suger. Just nu vet jag inte vad jag vill, X sa en sak igår, och när X hade sagt det så visste jag exakt vad X menade men jag sa att jag inte förstod vad  X menade. Och att jag tyckte det va idiotiskt.. Men jag ljög !! Exakt dom orden X sa har jag tänkt i evigheter nu känns det som, Men de är ju korkat igentligen så jag ville inte erkänna att jag med tyckte så..

Det suger att inte veta vad man vill, inte för det kanske hade vart bättre då..
Låta det va som det är kanske är något man borde leva efter i stället, för att
försöka fixa till allt till det bättre ? Nu ska jag snart få kaffe gäster, orkar inte det igentligen men vad gör man inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0