Spöktimman

Igår då så va vi ute på spökjakt som de så fint heter... Vi drog ut till Örslösa, mitt ute i skogen till nån jävla halv öde kyrkogård.. Och den låg verkligen mitt ute i skogen! Ställde bilen en bra bit bort  Och gick på en grus väg i 15 minuter kanske... Kom fram till kyrkogården.. Å det va skit kusligt.. Och jag ät svon mörk rädd.. I alla fall så va de typ en gravsten som hade ljus, så vi gick fram å kolla.. Å vad stog det på gravstenen?! DANIELSSON..

Oh my det va de värsta.. Så nu är jag säkert dödsdömd, Ush va hemskt !!
Sen gick vi tillbaka till bilen, men då lämnar dom mig helt ensam i skogen å springer runt ute i skogen å skrämmer halvt ihjäl mig! Så jag går å nynnar på imse vimse spindel själv hela vägen tillbaks till bilen.. Ställer mig där å hör en smäll, tittar upp i himlen å då ser jag raketer.. Naaaw det va så vackert.. Men jag trode ju säkerligen då att det va spökena som sköt fyrverkerier :) HAHA..
Sen började dom cp:a sig med bilen å då va jag faan rädd på riktigt.. Aja sen ringde det i min telefon, Skönt räddad av den :) Sen kom dom äntligen tillbaka till bilen och mig :P


Åkte hem och bygde korthus :) Men jag sög på det ! Och det va jag den enda som gjorde.. Kul att alla andra va så bra! Alla utom jag! Jeje.. Så jag blev förbannad å sa att nu spelar vi skitgubbe i stället, för vet ni att det e jag bäst på! Ingen kan spöa mig i det.. Nee men hur tror ni det slutade då. 4-0 å inte till min fördel! Helvete vad arg jag va.. Kasta kortleken åt helvete och la mig när och låtsas sov !! HAHA.. Vadå dålig förlorare.. Tss ja det kanske är min svaga sida :):):)

Det va det... ,
Ciaaaaoooo



Kommentarer
Postat av: Angelina

så lite så:) allt bra med dig då?=)

2009-01-22 @ 08:16:21
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Angelina!

vad bra :D jo vi har tråkigt väder vi med =/ händer i helgen då?:D

2009-01-22 @ 20:55:49
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0