Sammanfattning av 2008

2008 besökte jag landet Grekland. Största misstaget jag gjorde var nog att jag vart så jävla blåögd för vissa..
Bästa köpet jag gjorde under förra året va så klart min kära dator :) Vad skulle jag göra utan den. Det som gjort mig gladast har nog vart p.g.a min familj och mina nära. Jag önskar att jag hade lagt mer tid hos min familj och jag önskar att jag funderat så jävla mycket..
Julen 2008 spenderade jag först med familjen och sedan med mina vänner :) Nyårsafton likaså...
Och jaaa jag blec kär under 2008.. Hm hur många one nigth stands ? :) haha. det e min egna hemlighet ju...
Årets sötaste får bli: Arne
Årets hetaste får bli: geten
Årets största kärlek måste jag svara: Öhh ne föresten de vill jag inte säga..
Årets bästa: Jag vet inte riktigt hur ni menar :D
Årets besvikelse: för mpnga
Årets snällaste: ni vet vilka ni är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0