Så irriterad

Jag har börjat fundera över hur lätt det är att bli en B: kändis
Att bli det genom att driva en framgångsrik blogg ?
Eller för att söker efter kärleken i tv? Eller va med i BB när det gick ?

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att inte missuppfattas angående detta. För det låter så krångligt när jag ska få ut hur jag tänker på det i ord. Hm aja jag ger det ett försök i alla fall.

Vem ska vi ta först? Hm vem visste vem Linda Rosing va? Eller Carolina Gynning..
Så som jag ser det har dom blivit kända som faan p.g.a BB. Aa kända på sitt sätt i alla fall.
För att ha gjort vadå? Och sen hade jag tänk å dra upp det som e hetast på Gröten just nu?

I alla fall i denna lilla staden :)

Ensam mamma söker, Jag trode de va ett program man var med i för att finna kärleken. Inte för att bli nån jävla B-kändis.
Jag har tittat på henne i programet och fått uppfattningen om att hon vart en kul, kanske lite väl pratglad tjej men helt okej ändå. Efter programet hittade jag hennes blogg som jag sedan dess kikat in på ibland.
Sen efter hon vart på stadt och kollat på scotts på annandagen börjades de. För det första tycker jag de är konstigt att hon fick gå bak och träffa dom överhuvud taget. Vad va anledningen liksom. Att hon är en ensamstående mamma?
Om den kvällen var en av hennes komentarer : Vi träffade Henrik efteråt och hade en trevlig pratstund, kul att pratat med denne stiliga, charmiga kille. Plus att hon även lagt ut ett kort på dom två.  Och sen helt plötsligt e de kort på dom ifrån nyår. Hm och innan hade man uppfattningen om att dom inte ens kände varandra. Hm de gick ju fort :S
Sedan dess e det 3 eller 4 gånger hon skrivit om det i sin blogg..Att hon kan inte förstå att det blivit en sånn stor grej av det hela... Hon skrev sedan så här: oavsett hur vi känner varann och att vi kanske endast är kompisar så är detta helt sjukt vad folk pratar. att vi kanske endast är kompisar, hm ja de kan ju inte missuppfattas i alla fall..

Aja skit samma igentligen, tycker det lyser igenom otroligt att hon är med han för att synas. Helst så mycket skvaller som möjligt bara hon syns... Så är uppfattningen jag har fått.. Tror inte att hon bjudit hem han till sig över nyår om han inte vart med i Scotts. Eller? Å by the way tror jag inte att han hade tackat ja till inbjudan om inte hon vart med på tv..
Så pinsamt patetiskt.. Aja hoppas ni fattar min tanke :)

peace






Kommentarer
Postat av: Emmelie

varför blir du så irriterad över det? :)

blir du lite avis ;P skämt å sido..

förresten vad mkt snyggare Linda var förr innan alla ingrepp i ansiktet, nu ser hon mer ut som en transvestit :P

2009-01-08 @ 20:31:46
URL: http://emmelie1988.blogg.se/
Postat av: Sanna

"tycker det lyser igenom otroligt att hon är med han för att synas." .... tycker det lyser igenom otroligt att du är svartsjuk.

2009-01-08 @ 21:08:18
Postat av: michelle

fan vad alla har kollat på ensam mamma grejen .. såg inte ett enda avsnitt :P vadå är hon och henke på g eller nått.. aja det blir väl som med alla kändisar .. kommer stå om det i varje jävla tidning i ett halvår :P

2009-01-09 @ 18:54:12
URL: http://mejseuil.blogg.se/
Postat av: sanna a

ursäkta mig men jag har spekulerat i era henke kommentarer, har du "träffat" han lr vad? :P nyfiken!!!

2009-01-09 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0