Några ord

Jag vill bara säga en sak:

det här är faktiskt min blogg.
Jag har den här för att jag vill kunna skriva om vad jag vill.
Och uttrycka MINA åsikter. Skriva om vad jag tycker och känner.
tycker ni inte som jag så visst, nemas problemas.
Men om ni ska bli upprörda över det jag skriver eller arg, irriterade,
eller vad ni nu blir, så kan ni ju tänka på att det inte är någon som tvingat in er här..

okej, nu med de sagt så ska jag käka mat nu.. Är ju hemma igen efter kalaset..
emilie är här med det e nice :)

peace


Kommentarer
Postat av: emmelie

varfør skriva ni nær du menar mig?

jag har aldrig sagt att du inte får skriva vad du vill.

Och att jag jag blir upprød arg eller irriterad,

inte ens i nærheten av din irritation du beskrev i ett av dina inlægg.

Men du måste væl ændå kunna tåla en kommentar som inte ær av samma åsikt som din utan att behøva gøra så stor grej av det?

chilla lite bruden.

2009-01-10 @ 19:34:55
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0