mitt flow, mitt ALLT är i topp form

Jag skulle vilja kunna skriva så här: It´s Caro bitch..
Men HAHA hur fult låter inte de då lr? Carro!? haha det låter helt fel.
Tror jag får komma på nått annat om de.

Jessica och Emilie är här nu. Tror det e sagt att vi ska gå till bowlingen en sväng i kväll..
För där brukar vi ju inte vara så:)



FÖRESTEN HAR NI LÄST KLICK IDAG?

Det känns skönt att det jag igentligen redan visste va rätt :)
Jag sa ju att p.g.a det hon själv skriver i sin blogg e det som gör att alla dess
rykten om henne och scotts-henke kommer upp. Och om ni minns det jag hade kopierat
ur hennes egna inlägg igår, HAHA det är taget exakt samma meningar och finns nu mer i Klick.
Sug på den ni !!!  Men som sagt vad gör man inte för att synas.. Men vad vet jag?! Sitter ju bara
här hemma och e avis ju :P JAG ÄR GRYM! kankse borde satsta på att bli journalist i stället...


peace out



Kommentarer
Postat av: emmelie

herregud! hur orkar du?

har ngn någonsin sagt att det finns ett rætt eller fel i det hær?

men ja pressen kanske vet bæst.

Så det som pressen skriver, det tror vi på.

(och satsa på att bli journalist? nog inte din grej,

journalister kan skriva. :)

Ha en bra lørdag grymma carro!

2009-01-10 @ 15:50:28
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0