Mina tankar om er: (del 1)

Jag har inget att göra, så tänkte jag att jag skulle sätta mig å skriva om er. Alla jag känner. Men så tänkte jag det med mitt minne att jag glömmer säkert någon. Men jag drar igen om telefonboken.. Så får ni se.. Tar nog inte hela samtigt men..



Alen :) Hehe vi är som vi är. Och försöker vara vänner. Men både jag och han e nog lika envisa så det är inte alltid så lätt.  Men jag gillar han ändå, fast han e galen ibland.. Plus att jag är jätte glad att han skaffat sig en ny flickvän nu... Bra för han. :)







Anne: Shiit va fort tiden går... Det va ju evighetersen vi va "vänner". Inte så att vi är ovänner eller nått nu men vi umgås inte bara längre. Och hon ska ha en bebis snart..Super gulligt ju :) Måste i alla fall höra av mig å säga grattis.. Jag kan verkligen vara kass på att höra av mig..








Angelica, min kusin. Känner inte henne så super väl. Men hon har världens underbaraste unge som heter Adrian som jag satt barnvakt åt ett par gånger när han va mnindre..

Angelica, en tjej jag lärde känna i götene.. Hon bor i göteborg. Hon är i alla fall Heeeeel skön.. :)

Anton Bäckström även kallad emo anton.. HAHA.. Nee då anton e så söt så, lika glad å se mig varje gång är han.. hehe.

Ayman: varför har jag ens ditt nummer. Dags att radera. Pinsamt.
Banosh  samma gäller även han
Besmir; samma gäller han..
Bassam samma gäller han med.. Varför? haha... Haha jaja kankse inte har några nummer kvar sen :)

Basse, det e ju då BasseBus Jessicas man. Trevligt prick som har ett öga för att retas, men han e rolig :)

Bella, ModelIsabella :) Yoo, hehe. Bella är kul hon.. Vi har ju faktiskt jobbat ihop. På piss gabrielle . HAHA.
Bella, Sabinas bella. Hm hon e snäll, tydligen tyckte jag hon va så snäll så jag va tvungen å spöa henne.. Opps. Förlåt.


Sen har vi Burton då som är en jävla tönt. Han faller för grupptryck och har inga egna åsikter.





Calle, mm han e snygg. Som fan. Hehe. Öh han va bestman på min morbrors bröllop. Och han va inte lätt och missa. Det va någon  att dregla över ;)  Aa å jag fick ju nr i alla fall. hehe.

Carolina Jobbet, en alltid glad tjej på jobbet
Carro Nikkula varför har jag detta nummret?
Carro Törn Sötaste tjejen :) hehe.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha, snyggve där med Burton..

2009-01-29 @ 17:00:33
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0