Mina tankar om er: (del 4)

Jimmy: Jag tycker inget om han längre. Först tyckte jag om han, sen avskydde jag han. Nu tycker jag ingenting.

Jocke: Han är min bästaste killkompis. Jag älskar han. Världens snällaste person. Och även om man inte gör nått speciellt har man ändå alltid lika trevligt med han. Och han är den jag blir gladast av att möta tex på stadt. Super glad av att träffa han blir jag. Hm många tror att jag och jocke har vart eller är ett par. Men det är vi inte. Det skulle aldrig kunna bli så just för att vi har den vänskap vi har.. Han är bara underbar !!!









Jocke bögen: Snällt namn, hehe hoppas inte han tar åt sig, för han e ju faktiskt bög på riktigt.. Men i alla fall känner jag inte han så, kan inte direkt säga vad jag tycker om han.
Joella: Det är en av tjejerna som va med i tävlingen i Stockholm.

Johannes: Haha, ja vad ska jag säga om han då!? Va typ störtkär i han när han bodde i stan. Vet inte hur många år sen det va men jag var väll kankse 13-14 år :) Han va ju en riktig bad boy enligt oss då :) haha. Har alltid tyckt att han är skit snygg men nu på senare dagar har jag börjat få mina tvivel på att denna skönhet fortfarande är lika vacker,  ;)




Johnny Hektor: Arbetslagledare i skolan. Han är grym, lätt en av dom bästa "lärararna" på hela Dlg.

Karin: Världens gladaste och spralligaste tjej tror jag. Jobba ihop med henne i sommras. Och hon är störtskön alltså.. Hon hör inte hemma i Sverige utan borde flytta till nått lyxigt ställe :) haha möttes utav hennes replik på stadt i sommras: Men herreguuud Carro darling, hur är allt? haha. Skit sött :)






Katja: Jag hittar verkligen inget kort på henne.. Dålig organisation eller har jag verkligen inga kort på henne :S Tycker katja är snäll i alla fall. Ses ju iofs typ aldrig men när vi väl gör det så :)
Katrin: Galen brud.
Kim: Vet inte vem kim de är
Kimmy: Varas största Fitta !
Krille H: Ja han är ju en snäll liten prick :P
Krister: Mammas pojkvän, en man med mycket visdom ! Han har vart med om det mesta och är bäst på att ge råd och vägledning.
Kåta Karin: haha det va ju också ett snyggt namn, aja hon är en biatch, hehe en trevlig sådan.

Leibel: Äsh jag vet inte vad jag ska skriva om han. Först tyckte jag han va skit skysst å skit trevlig. Sen va han så otrevlig att jag va typ rädd för han. Och jag gillade han inte alls längre. Tyckte han va en idiot. Nu har han i alla fall bett om ursäkt. Så det e lugnt. Haha han har en tendens att gilla mina vänner med har jag förstått :) haha..





Leijer: vet inte varför jag har hans nummer. Tror det är burtons kompis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0