Mina tankar om er: (del 3)

Gabbi: Har väll haft mina åsikter om henne förr, men nu bryr jag mig inte och tycker inte någpt om henne. Inte illa heller alltså, utan faktiskt ganska trevligt.

Geten: Ja han tycker jag svin bra om :) Han e skit rolig och hans humor e på topp.. Helt galen på ett svin kul sätt... Läget är ju lite kompicerat med, Men man blir glad av att umgås med honom :) hehe..





Gillis: hm aa jag å alen bodde ju typ gos Gillis en sommar... Den sommaren va speciell. Men gillis vill när han kan och de är när han kan han är bra! Det är då han är snäll å kul att umgås med. Han bryr sig mer om andra än sig själv på ett sätt som ibland kankse inte är det bästa. Men men det e ju upp till han.
Giovani: haha ja han bar rolig att umgås med då. Hamn är nog inte typen av person jag skulle bli vän med nu kankse. Men jag va ju aldrig så bra vän med han som dom andra. Va där å festa typ.
Hamodi: Kan jag väll inte yttra mig så mycket om. Han e väll snäll.

Hanna:
Vem är hanna?
Helena: Och vem e det?

Helene Danielsson:
Ja hon har mitt eftrnamn och det kan ju bero på att hon har vart gift med min pappa. Och hon är mamma till min lillebror. Dom bor i Dalarna nu. Och jag saknar Daniel min brorsa alltså. Hon är snäll, men var sträng, jätte sträng..

Helene, min moster... Hon är en sån viktig person om ni gattar vad jag menar. Typ sånn som håller å grejjar med allt. Hon är skit snäll!  Sen eftersom hon äger en salong så gav hon mig massa ansiktsbehandlingar å skit när jag skulle iväg å tävla. Så snällt :)





Flinet: Jag lovar att det finns ingen cp:igare person än denna.. HAHA. Hans humot är så sjukt låg att det finns inte.. Man skrattar så man gråter på grund av denna gosse.... Men sen är ju han lite speciell i sitt tanke sätt med. Det är ett fler tal gånger jag bara har haft lust att soöa skiten ur han.. Men det vet jan allt om den lille jäkeln.. Haha !

Henrik: Ja han känner jag ju inte så väl, Men efter dom gånger vi umgås har jag fått uppfattningen att han är guds barn på jorden. Han kan allt vet allt och har gjort allt. Ni vet en sån där person som bara lyser godhet.. Kände sig värdelös när man va med han typ :S hehe.

Hilmo: han va min räddare in nöden i skolan asså. Visst att mina betyg ser skit ut nu, men hade det inte vart för han hade dom vart dubbelt så dåliga.. Så snäll och bra på att stärka ens självförtroende.. Han hejjade på mig och sa att jag ba bra.. Att jag visste kunde om jag ville. Tack för all hjälp.. Hilmo, å jag har inte glömt bort att det va dig man skulle ringa till å få lån när vi är gammla sen :) HAHA.




Ida mode: en tjej jag inte känner, men hon va med i tävlingen i sthlm.
Isabell Svensk: Nadias sööööta lillasyster..
Ismeth: Jag väljer att inte skriva något om han. Det blir bara fel. Han är i alla fall alens kompis..
Janosh: haha okej de va ett till nummer som skulle bort ..
Jens: Han e kul.
Jesna: Och varför har jag kvar det här nummret ?

Jessica: Som jag alltid har sagt är jag och Jessica periodare. Ibland umgås vi inte alls och ibland umgås vi varje dag. Men även om vi inte umgås jämt så vet vi vart vi har varandra och att den andra ställer upp no mather wath. Hon står för vad hon tycker och är ärlig i precis allt. Tycker hon inte som mig då säger hon det.. Och den egenskapen älskar jag. Vi får se hur det går med vadet nu. Vi kanske inte är vänner efter det.. HAHA jo då klart vi är. Jess som alltid ställer upp o vått å tort :) Love <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0