Mina tankar om er: (del 2)

Daniel: Tycker att han är efterbliven. Han va min vän ett tag. Men sen kom jag på hur han igentligen va och vad han gick för så.. Jag e inte den som e den.. passar det inte så fuck off !!!








Daniel Läckö, det är en jag jobbade med i sommras. Så jävla skön person alltså.. Hel grym.
Daniel Sjöström, han känner jag ju inte men efter det man sett så är ordet nog galen :) hehe.

Elin, det här är ju då min lillasyster.. Klart jag älskar henne, för som sagt det är min lillasyster. Men just nu är kanske inte läget mellan oss de bästa kanske.. Vill bara att hon ska förstå att det hon gjorde va fel, så skulle allt bara bli lugnt igen. Men envisheten tycks ligga i släkten.







Emil, han å jag gick i samma klass. Tycker svin bra om han.. Så söt så :)
Emmelie, ja har inget emot henne. Tycker hon verkar va en cooling. hehe.. Trotts tjaffsen från stenåldern verkar folk tro att vi inte skulle kunna vara "vänner". Men som ja sa. Inget emot henne.
Emelie Höglund, as cool raggar bruud :)

Emilie, hm igentligen har vi ju kännt varandra hela livet. Men vi började umgås igen ganska nyss. Men jag e glad att vi gjorde det.. Bor vägg i vägg gör vi med typ. As gött ju. Kan man ses jämt om man vill ävem om man e lat.. haha. Har alltid svin kul ihop med henne. Me like you alot emilie <3 hehe.







Erik, en snäll kille, för snäll för sitt eget bästa.
Erik S, lilla erik. vem kan inte gilla han ? :)
Erika, varför har jag hennes nummer. :S

Ewe, ja han e ju en upptagen man i alla fall :) hehe. Spelar ishockey å de e hans iv. Jaja han e allt snäll han.. Mm het mage me. Som fan !! Slurp på den :P







E v v e, evlina alltså :) Vi umgås ju inte längre.. Men du vet att jag gillar dig ändå. Du fick ju till och med reda på en hemlis häma dan som jag hoppas du håller för dig själv nu.. Får nog a å ringa dig någon dag. Vi va ju fan bundisar ju. Och gryma ihop i skolan :) Not, HAHA..
Fadi, allas våran egna lilla fadi. Så jävla rolig. Gick ju i samma klass som han med. Och han var klassens clown. Fan vad tråkigt jag hade haft om inte du gåtti min klass...
Farmor, Min älskade farmor. Ush vad tiden går fort. Och man kan inte ta bort nummer även om  det va länge sen personen i fråfa dog. Min farmor var i alla fall världens bästa. Åh vad jag saknar henne. Henne och hennes köttbullar :)

Felicia, hon är med min lillasyster. Fast min lilla lillasyster. Jag är så glad att hon är den hon är. Och jag ska hjälpa henne med alla problem hon lär stöta på under vägen nu när hon e på väg att bli stor på riktigt :) Och jag är så stolt över henne för hon e grym :) Love you my little sister..







Freddie, det är min morbror och han är släktens teater apa.. Han är en riktigt cool morbror om man kan säga så.. Och finns det en kamera i närheten ja då e freddie med på kort .. haha..
Fredrik, okej jag vet inte vem av alla fredrikar jag känner det hät är men alla e i alla fall snälla så :)
Frida, Hon är gaaaalen :)

Frida, hur söt är inte hon eller.. :) kul att sitta i köket på annagatan och skvallra, du jag och nadia... hehe. borde ske igen SNARAST frida :)









Från grästorp, haha jag kommer inte ens ihåg vad han heter på riktigt, men det va en kille som min mamma skulle para ihop mig med. Men jag tror att hon hade glömt glasögonen hemma den dan.. haha.. ne gud vad jag är elak.. aja shit happens.

Kommentarer
Postat av: frida

va gullig du är!! ja vi har haft mysiga stunder på annagatan.. Speciellt när jag vaknar på morgonen och inser att jag är själv där!! kändes väldigt bra!! ja, nästa gång jag kommer till lidköping så får det bli en reunion..!!! :P annars kommer ni till örebro!! kan bli kul det med!!!

2009-01-29 @ 23:22:12
URL: http://fridasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0