Maaaat

Jaa nu ska jag gå å laga mig köttbullar... Jag e så himlans hungrig... Å en massa gräddsås..
mmm hur gött e inte de... Emilie kommer väll över en sväng med snart.. Det ska bli trevligt. Känns som jag inte träffat henne på evigheter men igentligen e de bara någon dag :) haha.. Men det e nog bara för jag e så van att se henne varje dag nu när vi e grannar ;)



RANDOM 
[] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. 
[] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. 
[] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. 
[] Jag ser på nyheterna. 
[] Jag dödar inte insekter. 
[x] Jag svär ofta. 
[x] Jag sjunger i duschen. 
[] Jag är en morgonperson. 
[] Jag betalade för min rington. 
[] Jag är petig med grammatik. 
[] Jag är en sportfanatiker. 
[x] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar. 
[x] Jag är bra på att baka. 
[] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå. 
[] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan. 
[] Jag vet hur man skjuter. 
[x] Jag är kär i kärleken. 
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt. 
[x] Jag äter snabbmat varje vecka. 
[] Jag är bra på matematik. 
[/] Jag tror på spöken. 
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. 
[x] Jag är väldigt kittlig. 
[] Jag älskar mörk choklad.
[] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel. 
[x] Jag är bra på att minnas ansikten. 
[] Jag är bra på att minnas namn. 
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0