Klaaaar

 Nu e det färdig städat, så har jag lagat mat med.. Det blev kyckling ris å massa curry sås :)
mmm det va gott det :) Nu e de fint här hemma i alla fall, så skönt så..

Ikväll blir det lugnt.. Jag å Emilie ska dra till bowlingen om en stund å kika lite.. Det kan ju alltid vara trevligt..
Fast först måste jag nog piffa upp mig lite ser inte så pigg ut just nu...
Igår blev det stadt i alla fall. Jag emilie å jessica.. Och hade de inte vart för oss så hade det vart svin tråkigt..
Men klart att så balla brudar som vi livade upp stämningen och hade as kul :)
Det får bli en repris på det.. Haha emilie spillde precis en massa vin över sig själv.. Skade glädje.. HAHA..

Ne nu ska jag göra i ordning mig :)
Hade bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0