Irriterad

Hej, jag ska dra fram till stan nu, tänkte skriva lite om gårdagen, men de känner jag inte för längre.. För jag e svin irriterad. Så arg. Det är någon som pillat på min dator så den e helt cp knullad.. Så nu är alla mina video klipp på datorn borta.. Fattar ni hur gammla klipp det var eller? Skit störande. Sen säger jag till dom att dom inte ska va inne på massa skit sidor, och vad gör dom. Porrsurfar på MIN dator.. Å så nu kommer jag ju säkert ha 1000 virus på datorn med...
Jag blir så trött på folk som inte lyssnar när det gäller en egnas grejjer..


Ne nu ska jag gå ner å möta emilie så vi kan dra till stan.. Senare idag ska jag börja träna.. Äntligen, vad jag har längtat. Ser så fram emot det! Jag och jessica.. Fast nu har vi bytt gym, jag pallade inte hälsostudion mer. Massa puckon där bara känns det som.. Så glooor alla. Verkligen alla.. Hehe. Jeje, hade.. Hörs sen.. Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0