Helgen som vart.

I fredags var vi här hemma och slappa bara. Jag Emilie och Jessica.
Sen började vi få lite tråkigt. Så vi drog till bowlingen... Ovanligt !?
Efter bowlingen var det stadt som gällde, hehe ovanligt det med..
Det är ju inte ens kul på stadt. Fast jag har ju iofs alltid kul, men på stadt e det alltid samma samma sak, jämt!
Efter stadt drog vi till torngrillen, sen kom robert och så snällt körde hem oss, det va ju svin kallt ute.. :)

Va hemma en stund, sen drog jag vidare. Det va det bästa ! Musiken gjorde allt och aaa. Möblerade nog om lite med tror jag att vi fick för oss att göra, sådär mitt i natten.. Haha.. Vakna upp av att mormor ringer å säger att hon är utanför mig om 5 minuter, dags att dra till felicias kalas.. Så de va bara upp ur sängen å kuta hem.. haha faan va trött jag ba hela lördagen i tun..

Kom tillbaka till staden igen. Emilie kom över igen.. Vi drack en grogg som de så fint kan kallas. Och gissa vad som hände sen. Vi gick till bowlingen. Det va skit mycket folk där igår.. Drack lite dansade lite bugg, hehe och hade det allmänt trevligt.. :) Efter det gick vi vidare och festen fortsatte.. Mycket trevligt, även lite läskigt.. :P Men de e så det är..
Jag å emilie drog hem vid halv 4 tiden. Kom hem la oss i sängen efter mycket rökande under fläkten..
Båda sten somnade.. hehe..



- Faan heter det husse eller matte?
- Husse matte, du kan kalla mig hora.


- hm är det här mitt glas?
- öh vaa?
- jo jag sa är det här mitt glas?
- ne tack det är bra ändå.
- Jo jag sa det att ÄR DET HÄR MITT GLAS ??
- Jaha. :) ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0