Hej !

Först måste jag tyvär börja med att säga att det blir ingen talan om det jag sa jag skulle berätta för er igår idag heller, möjligtvis senare i så fall, beror på om emilie hjälper mig senare!! Sen kommer jag från och med nu lägga in bilder från mobilen. För ifår dog min kamera och det kommer inte gå å rädda den mer!! Faan vad arg jag va, men som jag sa det blir väll bara till att använda skit mobilen så länge :)

Och i morse eller ja förut, så pinsamt. Jag vakna typ 11.00 lr nått gick upp å käka men sen blev de så slött så vi la oss i sängen för å kika på tv lite... Så råkade jag ju slumra till igen! Så vaknar jag av att ringer på dörren, livrädd blev jag.. Och så frågade jag: plingade det på min dörr. Till svar fick jag ett NEJ jag tror det va hos grannen.. Okej sa jag och la mig ner igen, men då hör jag någon sätta en nyckel i min dörr och låsa upp.. PANIK!!! så hör jag ett förisktigt hallå?
Aaa sa jag menas jag försökte ta på mig nått fort som fan. Skit samma jag löste situationen snyggt men kul att han tror att jag ligger å sover till klockan halv 3 på dagarna.. Gud säger jag bara det va hemskt!!

Nu ska jag hem till min syrra.. På med mössan... Dricka kaffe.. Och hoppas på lite spelande med...
Fast jag måste ta det lugnt för jag har ju gått å blivit sjuk, riktigt sjuk... Aa synd om mig som faan e det!! stackars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0