Hej hopp

Nu kom jag precis hem, trode jag sulle få frukost idag men hepp :) HAHA....
Pappa och Susanne e på väg hit.. Vi ska fika lite sen ska pappa få hjälpa mig med att sätta upp alla lampor..
Jag känner mig inte så hajj på de där...

Igår va jag och emilie som sagt på bowlingen, hehe sen va vi lite över allt ett tag där. Sen tog vi latarslen som vi är, taxi hem.. Men det va så kallt ute.. Kom hem, tittade på Britneys dokumentär. Som jag inte tyckte va bra, Fundear på om hon går på droger hela tiden eller om hon e så efter.. Tråkigt för jag gillar henne annars... Jag tycker hon e grym.
Sen käka jag lite smörgåsar sen drog jag. Ut i kylan igen.. Kallt kallt kallt...

Idag vet jag icke vad som händer efter dom dratt. Blir väll till att sätta sig å blega på film eller så..
Haha sen hörde jag en jätte kul sak i natt. Att carro skriver alla hon ligger med i sin blogg.. Men Jaa det gör jag verkligen.. Haha ser ni några namn någonstans kankse.. Att folk kan misstolka de jag skriver så mycket kan jag inte förstå. Men som jag sagt. Vill man veta vad det står e det bara gå in å läsa.. Jag har då inget här jag skrivit som jag inte kan stå för.. Så är det med det :)  Ne vet ni vad, nu ska jag gå å lägga in bullarna i ugnen.. hehe..

peace

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Visst är de skoj att folk vet mer än en själv, jag skriver tydligen också allt i min blogg :)

2009-01-04 @ 18:09:38
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0