Hej alla happy people

Det blev inga köttbullar igår, hehe nope.
Det blev at åka till shell å hyra film å köpa godis i stället.
Vi såg på en film som heter Bangkok Dangerous med Nicolas Cage.
Den var rätt så bra bara det att jag tyckte att slutet sög!!
Efter det va det sleep time. Nu kom jag precis hem igen.
Ska fixa i ordning mig lite å dra ner till stan å köpa presenter till min lilla syrra som fyller hela 13 år idag..
GRATTIS FLISAN... Att hon e så stor nu går fan inte att fatta...
Vi hörs senare igen mina vänner :)




MATERIALISM 
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare. 
[] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga 
[] Jag äger många dyra designerväskor. 
[x] Jag äger något från H&M. 
[] Jag samlar på serietidningar. 
[] Jag äger något från Benetton. 
[] Jag äger något jag köpt på E-bay. 
[x] Jag äger något från Diesel.



SKOLA/JOBB 
[] Jag studerar. 
[x] Jag jobbar. 
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet 
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan. 
[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. 
[] Jag har fått sparken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0