GrammisGalan & Topmodel



Jaha då var det dags för Grammis Galan ikväll klockan 20:00 på 4:an då...
Jag e inte så insatt i alla priser och så som ska delas ut, en jag vet att Lykke Li
är nominerad och jag ger min röst till henne i alla fall. Jag tycker att hon är grym..
Sen ska ju Takida uppträda med. Åhh vad jag önskar att jag var där..
Dom är skit bra tycker jag. Och jag tror nog att det är så att jag gillar alla deras låtar dom gjort..
Aaa dom e bra i alla fall.. Men sen e det ju så att jag har ett litet problem.
Jag kommer inte att kunna titta på Galan för det e ju nämligen så att :



Japp Top Model är samma tid. Och jag vet att jag är en superTÖNT men jag är beroende
av det alltså.. Jag sitter som ett Maniac fastklistrad framför tv:n..
Så himla bra även om jag än så länge tycker dom flesta är fula än så länge..
Hehe men det är ju bara för jag vet att man lär sig att hitta sina favoriter under programet..
Fast jag ska aldrig säga högt igen vem jag hejar på, för att varje säsong..
Vinner den jag inte hejar på i slutändan :D HAHA jag p min tur..
På 3:an klockan 20:00. Dont miss :P

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja tror det blir dom första eller andra :)

2009-01-07 @ 19:20:26
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0