God morgon sverige

Och Caroline är redan uppe :) Och det har jag vart sen klockan 06:00 ungefär...
Kom hem för en stund sen, ska gå å göra mig en riktigt god frukost nu tänkte jag!
Och dricka en massa kaffe, gud va gott.. Mormor och morfar kommer vid 9-tiden för att måla om på
toaletten som just nu har en fulaste gula färgen jag någonsin sett.. HAHA... Nu ska den få bli ljusgrå.. Och det kommer att bli skitsnyggt tror jag!

Igår va jag och Jessica och tränade, vi tränade ben och rumpa igår. Sen körde vi lite mage med..
Och jag kännde mig så duktig som nu kommer igång med de igen.. Så som jag har längtat.. :)
Efter träningen solade vi, ovh vi faan på gymmet  hela kvällen kändes de som. haha.. Ne nu börjar jag
bli hungrig.. Hörs senare! Byeeee!


Kommentarer
Postat av: stina

ska du inte fråga lägenhetens "ägare" innan du målar om och grejer? Haha! :p Nu är det lugnt bara för att det är den fula jäkla toaletten, men jag ska ju flytta in där sen igen så glöm inte att säga till innan du gör några andra förändringar. Ska försöka slå en signal till dig snart, dumma mobil som strular. Kram Stina

2009-01-27 @ 20:17:44
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0