fylle snack?

God morgon. Jag kom precis hem igen, hade visst råkat
somna hemma hos Emilie igår.
Med jackan å allt..hehe..Vaknade med värsta ångesten.
Vet inte varför men det hade jag i alla fall.

Igår satt jag och Jess hemma bara men
beslutade oss senare för att dra till bowlingen,
efter det blev det som vanligt att vi hamnade på stadt... Men det va trevligt :)
Gick ju hem till emilie sen som sagt. Full spm ett ägg, och sten-däcka i soffan....

Funderade lite på ordet fylle snack, fan vad fel det kan bli...
Och man ringer eller messar massa personer man igentligen inte borde..
Och jag e grym när jag e full på att ringa heeeela tiden..
Fattar typ inte att folk inte vill snacka kanske? Haha jeje skit samma...



ush vilken bakfylla, får man lägga sig och sova igen?!
Faan vad slö jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0