fuck

SKAMLIGHETER 
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[] Jag har pissat på mej av skratt. 
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. 
[x] Jag har gråtit av skratt. 
[x] Jag har limmat fast min hand i något. 
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. 
[x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. 

HÄLSA 
[] Jag föddes med en sjukdom. 
[] Jag har fått stygn på ett öppet sår. 
[] Jag har brutit ett ben. 
[] Mina tonciller har tagits bort. 
[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän. 
[x] Mina visdomständer har tagits bort. 
[] Jag har genomgått en allvarlig operation. 
[x] Jag har haft vattkoppor. 

[] Jag är kortare än 170cm
[] jag tycker att jag är ful 
[x] Jag blir lätt brun.
[] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. 
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. 
[x] Jag har en tatuering. 
[x] Jag är osäker över mitt utseende. 
[] Jag har haft/har tandställning. 
[x] Jag har glasögon/linser. 
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg. 
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[] Jag har fräknar 
[] Jag har haft/har astma. 

Kommentarer
Postat av: c

söta bilder, speciellt den längst ner! är allt bra med dig?

2009-01-18 @ 09:58:13
URL: http://chricec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0