Felon

Hej,

Kom hem precis, ska käka nått sen dra iväg till jobbet.
Det är ju tur att man är hemma så mycket. :)

Igår efter jobbet drog jag och Nadia och sola, men jag vet inte vad det är för fel på mig för jag blir typ inte brun längre känns de som.  Efter det drog jag till All video och skulle hyra film men det va stängt. Skit kul, gick as lång..
Sen drog vi till shell och hyra film i alla fall.

Felon hette den, handlar om en kärleksfull familjefader som förlorar allt när han av misstag dödar en inbrottstjuv som har tagit sig in i hans hem. Dömd för dråp sätts han på sluten anstalt, där samhällets regler inte gäller. Jag tyckte att filmen var skit bra och rekomenderar den starkt !!



Funderar på om jag ska gå å sola idag efter jobbet med. Fast då ska jag testa stå solariet igen, men jag vette faan om det går för dom gånger jag provat det innan så blir jag typ svimfärdig.. Men men har beslutat mig för att ge det ett sista försök.. efter de vetta fan vad som händer men det märker man väll....



SEXUALITET 
[] Jag har varit förtjust i en person av samma kön. 
[x] Jag har varit förtjust i en lärare. 
[x] Jag har blivit kysst i regnet. 
[x] Jag har kramat en till mig helt okänd person. 
[x] Jag har kysst en till mig helt okänd person. 

ÄRLIGHET 
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. 
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. 
[x] Jag har smygit ut utan lov. 
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. 
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet. 
[x] Jag har fuskat i ett spel. 
[x] Jag har struntat i ett prov


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja okej:)



Men själva toppbilden gjorde jag själv i paint, det är jättelätt. Sen klistrar man in den på ett ställe i stilmallen. Om jag får din msn kan jag först printa min och visa vart och skicka den till dig? Det funkar om vi har samma blogg alla fall, blogg.se?



Kram!



2009-01-14 @ 19:56:12
URL: http://martinagramsby.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! Jag gjorde den i strl 1000 w i pohotoshop:)

2009-01-14 @ 20:13:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0