Det jag däremot gör är att dementera följande:

Att hela hennes liv går ut på att hänga kvar så länge som möjligt i kändisvärlden.
Nu undrar ni säkert vad jag babblar om ...
Alltså eviga diskution om dansbandshingsten Henke och den eviga ensamma mamman johanna

Som alla säkert redan läst i se&hör är ju nu scott´s Henke KÄR...(Grattis till det)
Och de måste ha vart trevligt att spendera natten hos nya flickvännen...
Och nyfiken som jag är så var jag snabbt inne på johannas blogg för att läsa hennes version, och faktiskt tyckte jag att det inlägget var helt okej. sen efter det gick jag in på scott´s hemsida för att kolla komentarerna efter tidningens bravader och fick då läsa detta:

Tjena, Henke här.. vet inte om ni råkat sett se o hör idag... Vill bara säga att jag är INTE kär i Johanna och hon är INTE min nya flickvän PUNKT Nån dåre på se o hör som tydligen tar saker o ting ur luften.... Visst jag var där på nyårsfest, det var jättetrevligt och Johanna och hennes vänner är riktigt trevliga.. att det skulle bli en sån grej.. jaja..


Tyckte även att detta inlägget var bra ah helt okej, tycker att det är skit bra att dom är ärliga via sina bloggar.
Nog om det gick senare in på johannas blogg för att se om hon hade uppdaterat
Jo visst hade hon det;)

Bara det att hon hade fyllt ut det inlägget som jag innan tyckte va bra, och lagt till detta:

Det jag däremot gör är att dementera följande: Nej Henrik har inte uttalat sig om att jag ska vara hans nya flickvän och att han är inte kär i mig. DET är regn lögn och de har tagit detta helt ur luften.  Den reporten har hittat på alltihop som står på framsidan idag. Alltså-rubriker säljer.


Är det bara jag som tycker att vissa ensamma mammor råkat vara inne och kollat hur scott´s hingsten (Haha)
tagit ställning för att sedan nästa skriva samma sak som han i sin blogg.

Jaa jag är nyfiken och ja jag läser bloggar även om jag vet att jag kommer reta mig på innehållet.
Sån är jag:)


Kommentarer
Postat av: isabelle

svar - klänningen som du frågade efter har jag köpt på salt :)

2009-01-16 @ 08:40:15
URL: http://isabulle.blogg.se/
Postat av: Ickaa

Hej :) Jasså? Kul ju.. Ja dom va skit bra :)

2009-01-16 @ 09:24:40
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Ja, den är riktigt bra

2009-01-16 @ 09:46:52
URL: http://sannythecat.blogg.se/
Postat av: c

hejhej, haft en bra dag? :)

2009-01-16 @ 14:39:34
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: sara

ja visst är våfflor gott! mitt tips är att göra egen smet, finnas på internet, och inte lägga de på hög, utan aningen äta en när den är färdig direkt, eller låta de ligga på galler så blir de frasiga! :D mums!

2009-01-16 @ 19:31:32
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0