Cant read me.

Hej, nu är jag hemma igen. Alen va precis här. Och nu kom Emilie..
Ska dra till affären å köpa cigg nu... Efter det vet jag inte vad som hände än..
Det märker man nog... Och föresten vet ni vad jag fick reda på idag?

Jag är ju som sagt va hmm sjuk, ja! Så jag inte kan jobba denna veckan, ser inte ut så som läget är nu i alla fall!
Så ringde jag till Nadia förut som va på jobbet. Och då säger hon att jobbet är stängt i 2 veckor fram över !!! Hur kul är det. Så nu kommer inte jag kunna jobba förens om 2 & en halv vecka igen.. Det känns ju jätte bra! Öh nej! Det kommer va fett i min plånbok nästa månad med alltså!!! Fy fan vad jag är trött på att va fattig... Någon som vill skänka en mille eller 2 ?

Nej nu ska jag dra mig till affären..  Hm jag borde igentligen hålla mig inne men måste man så måste man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0