Bowlingen

Ja nu har jag precis kommit hem. Jag och emilie har vart på bowlingen....
Det va nice. tråkigt att det stänger så tidigt bara.. Emilie drig till gabrielle och jag drog hem.
Lika bra det kankse.. Sitter här å surplar på mitt vin, det e så gott så :)

Sitter och kikar på youtube, men det e inte alls bra, blir bara att jag sitter å kollar på en massa skit jag inte borde.
Kolla nu ska carro bli sentimental, men så är det.. Jag vet inte hur länge jag ska orka ha det så här. Det är skit jobbigt. Men som jag sa till personen i fråga så spelar det som sagt va ingen roll.. Väljer jag det ena blir jag ledsen och väljer jag de andra alternativet blir jag antagligen också det. Eh fan va svårt det är. Jag behöver nog hjälp. Inte för jag tror att jag lyssnar på någon annan än mig själv ändå. Åh vad jag vill skriva vad det är jag syftar på.. Men det kan jag inte p.g.a att vissa jag inte vill ska veta läser min blogg.. Jeje skit samma. Nu ska jag lyssna på lite roligare musik och fricka mitt gooooda vin.. Hehe... Tjaaa!



Jag är oslagbar !!!
Jag har det mesta av det bästa.
Helt underbar, jag kan förföra
och beröra..
Så oslagbar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0