Åh vad jobbigt !!!

Kom precis hem från hjärtberg..
Och nu ska jag hela vägen till stan igen... Ush vad jobbigt...
Aja ska bara knöka i mig en macka först för jag har ju inte ätit än..,
Jag gillar inte Kellogs Cornflakes så himla mycket.. Så jag skippade det och tog mig
friheten å sätta på kaffe.. Aja dags att dra till banken dårå.. höhö :)



DÅLIGA TIDER                                                                                                       
[x] Jag har druckit alkohol.                                                     
[x] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.  
[] Jag kan inte svälja piller.                                                                                 
[] Jag har blivit diagnoserad med depression.                                              
[] Jag tar mediciner mot depression.                                                               
[] Jag har anorexi och/eller bulimi. 
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det. 
[x] Jag har vaknat gråtande. 
[x] Jag har somnat gråtande. 

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö. 
[x] Jag hatar begravningar
[] Jag har sett någon dö. 
[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord
[] Någon nära till mig har begått självmord. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0