Vem ?

Jag vet igentligen inte vad jag ska skriva men kan väll börja med att jag håller på å tvättar nu...
Men städa som jag skrivit att jag ska ta tag i har inte blivit av än, så ni kan ju kankse tänka er
hur faan det ser ut här hemma nu.. Men detso värre de blir destu mindre lust har jag att städa..

Ramon och Emilie har vart här en stund.. Och nu ska jag ta på mig och vandra till Annagatan till syrran,
för att få träffa Amber <3 dricka kaffe och lira lite Guitar Hero.. Det blir nog nice.. Senare vet jag inte vad jag ska göra än..
Märker man men man kan ju alltid hoppas. eller hur? hehe..

A just de ja igår tittade vi på film, Babylon Ad eller hette den så? Hm ni vet vilken jag menar i alla fall.
Filmen va helt okej tycker jag, men så är ju Vin Diesel med i den med.. Så hur kan man inte gilla den? haha.. Vilken man.. Slurp. Efter det testade jag och spela Tennis på Wie men jag va inget vidare så jag fick inte vara med mer :( HAHA..
Sen blev det musik lyssnande. Och jag fällde ta mig fan en liten krokodiltår just vid ett speciellt tillfälle.. Jag säger då det..

Sen har jag ju då blivit introdiserad (äsh hur fan stavas det då) i en helt ny musik värld.. And i love it !
Jag ska allt ge er smakprov någon dag men inte nu, för jag kom på att jag igentligen är lite stressad :)
Vi får höras senare.. :)

TjingPling


Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

allt bra? :-)

2009-02-12 @ 21:24:38
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

Tack! :-) Jo allt är bra här :-)

2009-02-13 @ 15:19:13
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0