Vad är mitt problem ?

Igår hade jag svin trevligt. Så det är bättre jag skriver om det sen när jag e på bättre humör..

Jag vet seriöst inte vad felet är på mig. Jag är så jävla nerstämd.. Känner mig ungefär som en levande zombie.
Det känns i bröstet som att jag bara skule vilja gråta hela tiden. Och då är det verkligen hela tiden. Jag förstår att folk blir missbrukare alltså ! För även om man kan bli super ledsen om man är full, så är man oftast just det bara för att man är just full. Ocg då är trycket borta?! Fattar ni hur jag menar ?

Jag vill bara känna mig glad och lyckligt. Och innan har jag ju inte haft en aning om varför jag känner som jag känner. Men jag tror snart attjag är på väg att luska ut det. Konstigt jag som inte ens trodde jag brydde mig om denna grejjen. Så kommer man på nu att faan det kankse är det som ligger bakom allt ! Hoppas inte. Eller jag skiter i vad det är igentligen bara det försvinner..

Okej nu låter jag som världens mest deprimerade person, och det är jag ju inte. Men jag känner mig så just nu.. Alla har vi väll våra upp å ner.. Aja jag är i alla fall i Tun nu och väntar på att Ramon ska bli klar på hans möte så ska vi åka till stan sen.. Hoppas på att få umgås med Emile då! Tack emilie för du bara finns.. Nu låter jag som e tönt ! Men jag gillar dig som faan.. Oh shit va tråkig vardagen hade vart om inte du bodde next door :) Du är grym !

Hörs sen!




Picture på moi och Hilmo



Kommentarer
Postat av: Emilie

naaaw beejb va du e sööööööööööt

2009-02-21 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0