35 minuter på arbetstid

Jag förstår mig inte på dig eller nej. Jag förtsår mig inte på ER. Ja så är det, er !
Jag tänker och tänker å tänker, men inte fan blir jag klokare för det!
Och speciellt du, Jag skulle kunna ge en miljon för att få veta vad och hur du tänker. 
Hur faan kan det va så att jag har skyldigheter till alla men ingen har det mot mig. Jag har inte rättigheterna till nått men  ni har det till allt. Jag får inte tycka å tänka men det får ni?! Jag har faktiskt också ett hjärta, fattar ni inte det !!!!!!!!!!
 Är alla efterblivna eller vad faan är allas problem?!

Jag sitter på jobbet. Jag är arg! Det kanske ni redan fattat.. Och inte gör det saken bättre av att jag hatar mitt jobb med.. 4 timmar känns som en evighet och inte fan tjänar man nått heller. Det e bara till att betala räkningar med så är pengarna slut sen. Kan någon snälla ge mig ett annat jobb ? Och jag vill inte ens vara arg igentligen, men nu är det så..
Pratade med mamma nyss med, i 35 minuter på arbetstid. bra det ! Min mamma är i alla fall bäst.
Och jag vet att jag igentligen borde lyssna på henne för jag vet att hon har rätt men jag kan inte. Det går inte...

Nu är det en kvart kvar tills jag får traska hem, och då ska jag hem å titta på Grey´s Anatomy som by the way är en av de bästa serier jag sett. Helvete vad bra det är.. Jävligt kul att det är iskallt ute med.. Kommer ju för fan frysa ihjäl på vägen hem..  Hörs senare.. Fuck off !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0