Nadia jobbar också idag

Hello fuckers  :)

Nu sitter jag på jobbet, det går riktigt bra idag faktiskt för
Nadia jobbar också idag.
och då går tiden så mycket fortare.. Å sen blir det ju inte att vi ses lika ofta heller så vi har ju en del att prata om med.
Så trevligt så...

Igår va jag ju hundvakt åt mammas hund, Så kom ramon efter
ett tag och höll mig sällskap... Vid 19:00 drog vi in till stan. Åkte hem och fixade i ordning mig lite. Sen va Ramon snäll å körde mig..

Vaknade vid 12 tiden idag, och kände mig sjuk. Och det suger,
va helt skakig i kroppen. Men sen bestämde vi att vi skulle käka. Och eftersom henke föreslog
Rhodos så blev det så. Men kräsen som jag är vågade jag mig inte på att äta nått annat än kebab tallrik :) men det va gött det... Sen mötte jag upp Nadia sen drog vi ju till jobbet å här sitter jag nu ;)

Efter jobbet kommer Emilie och hämtar mig, så snällt. Så antar jag att vi ska hang arounda ett tag :)
Me like.. Här har ni en bild eller två från i helgen med :) Ciaoo !










( Snodde bilderna av Emilie <3 )

Kommentarer
Postat av: gravid 20-åring

hallo.. steppade in o kollade läget..

2009-02-24 @ 10:06:11
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0