ut och gå med hästen

Hejsan allesammans !

Jag kom precis hem från staden igen, eller oj, haha hem till mamma igen!
Har vart inne och fixat lite saker som behövdes fixas. Och nu är det gjort.
Känns skönt.. Har lovat mamma att följa med henne ut för att gå ut och gå med hästen!
HÄSTEN!! haha. och hästen är galen. Jag är i alla fall livrädd för den. Jag gillar inte hästar.
Sen så blir det en hårfärgar kväll. Ska fixa mamma och felicias hår kanske slänger i några slingor i mitt med.
Men vi får se hur det blir med det! Vill ju hinna träffa emilie också, jag tror att jag och emilie är ungefär lika
beroende av varandra :) Det känns skönt. Hoppas på nya äventyr i helgen! Va tror du om de emilie? :P

Sen idag har jag ätit årets första semla, men detn va inte så god.
Jag tycker bara det finns goda semlor på ett ställe i hela stan och det är
på skaragatans bageri. Jävligt goda, där har dom även mina älskade bröst kakor.
HAHA dom som jag och farmor alltid köpte. Vet ni vilka jag menar det är en rosa
liten prick uppe på toppen. Svin gooda :)
















Typ så här sexig känner jag mig idag ;)

ser ni likheten mellan mig och älskade amber ? HAHA


    


Kommentarer
Postat av: Emilie

klart de blir äventyr, kan ju inte sitta i stan och hänga :) då kommer du inte hem idag heller med andra ord ? :'(

2009-02-25 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0