Tirfmop och Airezzip

Haha jaa du Nadia :) Det va ett tag sen nu, men faan vad gött det va.. Vilken härlig känsla eller hur ?
Jag har faktiskt diskat precis, jävligt behövligt, så nu har man en diskbänk igen.. Feels good :P
Och nu så står potatisen och kokar. Men gud vad jag vill att den ska vara fördig nu för jag e svin hungrig..

Igår va jag hemma hos syrran ju en sväng. Ramon hängde med dit me.. Spela Guitar, drack kaffe å käka negerbollar.. Haha å baka med för den delen.. 3 dan i rad nu vet ni :P Sen blev jag hämtat och så drog vi till All video å hyra film.. Minns faan inte va den hette men. I början tyckte jag den va skit dålig men så blev den allt bättre å bättre.. Slutet va riktigt bra :)

Sen försökte jag mig på att spela piano men jag va inte så skillad på de kännde jag.. hehe.
Ikväll vet jag inte vad det blir än, jag vill jätte gärna ut, men vi får väll se vad som händer...
Nu ska jag gå till min potatis... Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0