So wasted

Hej

Nu tänkte jag skriva om igår, för jag hade de sjukt kul.. Tror det beror på att man inte är i stan å festar. Inte för skara är nårr att hurra för men de är i alla fall inte samma som alltid. Ja vi var alltså på Olins i skara.. :)
Vi satt hemma hos mig jag Emilie och Samuel.. Sjöng å dansade å hade oss. Sen va Samuel super gullig å körde oss till Skara.. Tack. Vi va där svin tidigt.. Haha vid halv 9 eller nått.. Men vi satte oss i baren jag och emilie å hade det så trevligt så.
Tyvär drack jag lite för mycket för fort vilket resulterade i att jag blev för full. Men efter en timme med vatten i handen var jag på Topp igen :) Tack emilie för att du var världens bästa och hjälpte mig igår..

Sen så började ju Scotts spela, och jag tycker verkligen att dom är as kul att gå ut å lyssna på å rocka gärnet.. Ne för igår va det inte bugg som gällde utan vi rocka loss som fan jag och emilie... :)
Dansade konstat tills det stängde.. Men nu undrar jag en sak hörreni ni i scotts :) Hur kan man välja att spela Hallå du gamle Indian som sista låt? HAHA det va det värsta här rockar ni hela kvällen och avslutar med den.. Aja ni va i alla fall as bra !!!

Sen kom Samuel och hämtade oss, sviiiin kallt ute.. Så drog vi till ärade Torngrillen käka å drog hem.
Så skulle jag ju hålla mig vaken. men hm aa det gick så där. Sten slocknade så fort jag la huvudet på kudden.. Ca 03:45...Vaknar klockan 07:00 och får fär mig att jag ska ut å gå :D HAHA jaa jag säger då det.. Tur att det inte va nån som vakna när jag står i trappuppgången å plingar på ringklockan som en jävla idiot.. Full som ett ägg.. Jag gav tillslut upp och åkte ju som sagt va hem till mammi :)

Sen ska jag och Emilie dra till bowlingen för att spela lite biljard och jag ska spöa skiten ur henne <3

peace

    



(dom kortena som ni kanske ser har jag snott. Våra bilder kommer sen lr i morgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0