Så efter

Förlåt att jag har vart världens segaste på att uppdatera.. Not my style really..
Jag får väll försöka skriva så gått det går om vad som hänt.. Och inte hänt..

Fredags var jag ju ute. Jag och Nadia.. Det va mycket trevligt, men jag blev full, lite för full. Men men så kan det gå ibland...  Det va i alla fall trevligt..

Lördags var jag ju och hjälpte mormor.. Det va en så het man där borta alltså.. Grr, Fast han va typ förlovad och hade 4 barn.. Efter det drog jag hem till min moster.. Vi spela Twister som jag va grym på, Super Mario som jag med va grym på och Neger och President som jag va BÄST på !

Sen drog jag å  emilie å käka gött som faan... Sen va det ju:

Melodifestivalen:
Jag tycker att Alcazar förtjänade sin plats i globen..
Scotts va jävligt bra.. Caroline af Ugglas (eller hur fan det stavas) va GRYM.. Helt klockrent :)
Så lycklig blev jag att Marie Sernholt inte gick vidare.. Men jag fattar inte hur Emilia fick sin plats i globen..
Gud vilken tråkigt låt.. Och den där Jonathan.. Den sög...  Nina söderqvist tyckte jag med va bra.. En så där klämcheck låt. Och Shirley Clamp tyckte jag synd om att rösten inte höll för det va ju en fin låt annars... Hm undra om jag fått med alla n.. Tror det..

Efter det blev de bowlingen.. Fast faan va tomt det va.. Nja det va inte alls roligt som det brukar..
Sen blev det Stadt.. Andra lördagen på raken... Hm jag e grym.. Vem vill stå i kö liksom... ?! haha..
Ne nu va jag inte så seriös.. Det va trevligt...  På stadt alltså.. hehe..
Vakna upp på söndag å gick på kalas.. Så trevligt så.. Lina har ju fyllt 19 :) Congratufackulations :P


SEN SÅ ÄR DET JU SÅ HÄR ATT JAG HAR GJORT EN SAK SOM KANSKE DOM FLESTA REDAN HAR SETT. MEN NI SOM INTE HAR DET FÅR VÄNTA TILLS SENARE... CIAOOO!


Kommentarer
Postat av: frida

ja va fan var det för skit!!

bra fixa den nu:. väntar med spänning!

2009-02-09 @ 16:45:41
URL: http://fridasstahl.blogg.se/
Postat av: michelle

vad äre du har gjort :D !!!???

2009-02-11 @ 09:55:10
URL: http://mejseuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0