Oh min rygg

Hej hopp. Igår var jag ju och tränade med Jessica. Solade och sen drog jag hem för att duscha lite å så.. Sen vänta jag och vänta och vänta... Hehe jag hatar att vänta, men till slut så.. hehe.. Så drog vi till shell och hyrde film.. The Mist hette den.. Ganska okej men med ett jävla skit slut.. Hehe inne på shell så mötte vi Katja och Marcus.. Haha hon såg mottligt chockad ut.. Pch lite odiskret om man säger så.. Så blir det så dumt när jag ska förklara hur det ligger till.. Jag försökte men det gick inget vidare.. Det är nog dags att döpa det till något nu :)

Efter filmen lyssnade vi i alla fall lite på musik innan vi slocknade, vilket var för sent så det blev att vi sov för länge..
Aja så kan det va ibland.. Sen i alla fall så hände de en skit kul grej i morse.. Pling pling ... HAHA..

Nu är jag i alla fall hemma hos min syster, som har lagat Pytt i Panna till mig.. Och det va himlans gott ska ni veta..
Nu sitter vi här å kikar lite.. Ska sätta på mer kaffe, för min syster är inte så bra på att se hur mycket mängd kaffe man ska göra... Vart inne å kikat på Scotts blogg med i dag som jag tyckte va jätte bra :) hehe..

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0