No more space

Hjälp ! Min dator e typ full, det finns inget minne kvar.. Jag måste verkligen köpa en till hårdisk..
Tog alla mina bilder som va kvar på mammas dator, så snodde jag massa musik med.. Öh så nu är den typ full.
Och jag har hört att det kan bli så att datan inte startar om det är för lite minna kvar.. :S

Aja nu är jag i alla fall på väg in till stan, sitter på bussen och vi anländer snart i staden.. :)
Har haft en trevlig dag i tun, det känndes skönt och det var behövligt.. Tror mnin mamma uppskattade de med.
Ska möta upp emilie på sockerbruket så ska vi dra till systemet och handla lite smått och gott :)

Hoppas på en lika trevlig helg som förra.. Och att jag e sjuk spelar då minnsan ingen roll.
Ne nu måste jag avsluta för nu e vi strax framme... Hörs sen.. Ciaooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0