"morgon stund har guld i mun"

Jag vill ha sommar igen! Nu!

Jag sitter ute hos mamma i Tun igen! Känns som att det kommer bli en hel del tid som spenderas här den närmsta tiden. Jag gillar inte att vara själv. Och han är ju inte hemma så ofta så, vad är då inte bättre än familjen! Tänkte gå ner å ta lite kaffe nu, sen gå ut till mamma och hålla henne sällskap i solskenet där ute i snön :)






igår försökte jag lära mig att spela nått jävla tv/data spel, haha. Det gick väll sådär men jag fick i alla fall beröm för att jag döda hela 2 st. Inte illa pinkat för å va första gången.. Efter det sten slocknade jag direkt. Försökte titta på tv men det gick inte. Och en morgon som denna ville jag aldrig skulle ta slut.. Öh men det gjorde den illa kvickt, men men stunden va bra. Jag gillade den. Mina morgon stunder. Va e det man säger nu igen?  "morgon stund har guld i mun"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0