Mina tankar om er: (del 8)

Tarek: Verkar snäll efter det man vet..
Tc Fittan: hehe oj då, dags att radera min fortida hatnummer :)

Tessan My Angel: ja, jag menar bara namnet säger väll det mesta :) Min storasyster.. Min bodyguard, Min idol. När jag va liten ville jag bli som hon när jag blir stor. Världens häftigaste syster tyckte man det va , men idag vet jag ju att hon ligger snäppet efter mig :) Ne vi vet vart vi har varandra. Spelar ingen roll vad det gäller eller när det gäller så finns vi där för varandra. Och det finns mycket tråkigt som bara gett oss ett starkare "band"..Vi är bäst.. Dig och ditt ängla-barn.. You´re my sister, you´re my friend. And i´ll be there fore you  and love you untill the end... <3








Tomas L: min lillaysters pappa.. Han e skit bra :)
Tommy: min systers man. en lit hmm anorlunda varelse :D HAHA
Tommy Unger: Taskig attityd e han bra att ha. haha. Nee då han e la trevlig. Jävlig het tatuering :) mmm..
Tompa: Så snäll..:)
Tony min Älskade: HAHA, ja detta är då min kusin.. och de e inte jag som döp han utan det har han fixat själv.. Inavel? haha nee då. Så sööt så :)
Torngrillenmannen: HAHA igen.. Snygga namn alla har.. Aja denna man kan vara lite skrämande alltså.. Och har ett himlans dåligt attityd på fyllan verkar det som :) hehe, men jag tycker om dig ändåååå :)
WcAnka: haha är det någon som vet vem det är jag syftar på?
Vj: Ja Viktor är då en trevlig prick.. Hm han är även en väldigt roande person. Då man har lätt att även att han skratta åt han inte med han.. Hehe.. Mössa kanske?
Ziad: okej whi the fuck is this?
Åsa: Ismeths tjej. En av världens goaste person i alla fall :) Och har ett underbart vackert barn.



Så då detta var alla mina nummer i min telefonbok. Alla utam kanske 20 st. Men dom är inte hemliga men typ hem nummer och skiit.. Aja hoppas mina flesta tankar var snälla i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Your Sister

Du är så söt gumman...Fick några små tårar i kanalerna :D Love You Toooo... <3

2009-02-10 @ 12:39:19
URL: http://plavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0