Mina tankar om er: (del 7)

Monica chef: Världens roligaste "chef". Eller ja min chef i alla fall :)
Monica: Det är min pappas frius dotter. Sydde min balklänning.. Jätte snäll.

Nadia: Min andra hälft :) Vad skulla jag t amig till utan henne.. Hon känner mig inside out.. Hon vet verkligen allt om mig. Lyssnar på mitt tjat var eviga dag. Även om det är samma sak.. Hon säger vad hon tycker.. Hon ställer alltid upp. Och så får jag ju inte glömma å skriva om hur vacker hon är med... Min fuga :) Älskar en massa det gör jag med.. Hur löjligt det än låter... hehe.. <3












Nadias Johan: Han är snäll.
Nathalie: Hon är lång :)
Niklas: Pappas kompis, han är bra!
Någon: haha jaa who is this ?
Oskar: Han är så rolig, skrattar ju halvt ihjäl sig när man är med han.. Haha...

Pappa: Jag bodde ihop med min pappa ända tills jag fyllde 17 tror jag det var. Så man skulle ju kunna säga att jag och pappa verkligen har vart tajta. Vi va våran egna lilla familj. Nu är han gift.. Och nu är vi mer varsin lilla familj.. Men vi ses fortfarande och gör saketr ihop.. Och han är ju min pappa.. Klart han är världens bästa pappa. Så få inte för er något annat nu... I love my dad <3









Patrik H: Ja haha vad ska jag skriva om han.. Tönt!
Patrik Läckö: En skit rolig kille jag jobbade ihop med i sommras...
Petrus: Känner inte han så jätte bra. Men han är trevlig som faan :) Och han diskade ju min disk så det blir ju plus i kanten :)
Potatisen: Hm ja han är snäll. En av mina götenekompisar :)
Ragge: Känner inte han, men han verkar snäll.
Ramon: Han är jätte snäll.. Har fan kännt han rätt

Robert: Så söt så :) hehe. Robert är snäll, för snäll oftast.. men det är sån han är och jag tycker då inte att han ska ändra på det. Ställer alltid upp om det är något.. Hoppas han vet att det samma gäller från min sida :)






Robert P: Jag tyckte att han va skit snygg förr, jag tycker inte det längre..
Ronny: Ja han är en snäll kille...
RäserBlom: haha jag har verkligen inte rensat min telefonbok på år märker jag..

Sabina: Så söt, så bra !!! Tråkigt att vi inte umgås mer.. Tycker om sabina skit mycket för hon är en sån person som tar reda på fakta innan hon dömer någon.. Hon tror inte på allt hon hör.. Hon är skit bra.. En bra secret keeper.. Att det ska va så svårt att ringa varandra :) Love <3















Sandra M: Jess syrra, känner inte så bra. Men hon är snäll.
Sandra Van Dijk: Min kusin.. Hade hon varrt 5 år hade jag kallat henne lill gammal.. hehe :P
Sanna: Vet inte vem sanna det är.
Sanna A: har aldrig umgåts med henne... Men tycker hon verkar skön :)
Sara B: Jag tycker hon är skit snygg..
Skåne: han bor då igentligen inte i skåne utan i vara.. Jag tycker han är jätte söt :)
Stefan: En snäll kille...

Stina: En snäll tjej. Det är ju hennes lägenhet jag bor i nu med :) Sen är hon iofs världens svåraste person att få tag på tycker jag..







Susanne: Det är ju då pappas fru.
Syrran Alen: Det är alens syrra.. Hon avskyr mig.. Men det gör inget. Hehe jag har fortfarande inget emot henne och det känne underbart bra :)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Caroline. Du är världens bästa. Bara så du vet <3

2009-02-04 @ 20:05:23
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0