Mina tankar om er: (del 6)

Mamma: Anledningen till att jag gjort så med kortet är att min mamma inte vill va med på kort i min blogg.. Och det får man ju ta och acceptera.. Hur tråkigt det än är att inte stolt få visa upp sin älskade moder.. Min mamma i alla fall är den bästa av den bästa.. Min mamma är inte bara min mamma utan hon är även min bästa vän.. Vi säger allt till varandra. Och då menar jag allt.. Finns inget jag inte skulle kunna berätta för henne.. Våran relation till varandra är den bästa man kan ha!  Kan lita på henne till 100 och jag vet att hon alltid ställer upp och finns där för mig. Vått och torrt.. Hehe oavsett om klockan är  4.30 på morgonen och jag ringer å lipar på fyllan för världens tönt grej så lyssnar hon.. Precis så som en mamma ska göra.. I alla fall tror jag har fått fram budskapet ganska tydligt nu.. JAG ÄLSKAR MIN MAMMA...









Marocan: Okeeeeej, det va det pinsamaste nummret jag hade i min telefon... DELETE....

Martin: Ja vad ska jag skriva här då, Nyss va jag arg. Jätte arg på dig. Men nu vet jag inte om jag är det längre.. Nej det är jag inte. Bara trött på att behöva ursäkta mig och behöva förklara hur jag lever mitt liv hela tiden.. Jag gillar hur jag är. Och vad jag gör och inte gör borde ju inte va upp till någon annan än mig själv.. eller hur?




Matilda Bergh: Snyggt kort för det första.. Matilda är snäll. Men det finns en grej jag alltid kommer skratta åt när jag tänker tillbaks.. HAHA... Och det är jag å matilda ska upp på däck tänkte vi.. Mitt ute i värnen.. HAHA.. Och jag tittar på Matilda och så säger det Splachhh.. HAHA och Matilda trillar i vattnet.. Alltså medans vi åker båt.. Först va de heskt för vi såg henne inte.. Men när huvudet ploppa upp över vatten ytan.. Fy faan vad jag skrattade de.. HAHA... Och alla plankningar in på stadt då.. Vi va rätt bra..







Melker: Känner inte ens han ju...

Michaela: Naaw så himla söt... Min gamla bästis, hehe från vara.. Tror ingen kan förstå hur myckt bud vi har gjort ihop alltså... Haha fy faan vad roligt nu när man tänker tillbaka.. Brände nästan ner en ladugård en gång.. Tände nästan eld på halva småland... Tvinga med michaela på en massa saker hon inte ville. Smyg söp å röka.. HAHA.. Vi har gjort så mycket alltså.. VI ÄR BÄST.... <3









Micke: Han är jätte snäll man :) Jobbar på falken.
Mija: Kännt sen 7:an typ men nu jobbar vi även ihop, en trevlig och rolig tjej..
Mimmi: Tycker jag med är snäll..
Miranda: Vi har gått i samma klass. Tycker hon är trevlig men tror sig vara lite bättre än alla andra. Och sånt kan jag reta mig gallfeber på.
Mirsad: Em kille jag aldrig träffat på riktigt.. men jag tycker han värkar as bra.. Skit cool kille asså :) haha.

Morfar:
Som man utalr Mårfar enligt mig.. Han är världens bästa morfar, med en sån härlig brytning att man älskar att lyssna när han pratar så sött...
Mormor: Lika söt hon. Min tjocka mormor... Ställer alltid upp om man behöver hjälp... Världens bästa mormor...



Nu kom Emilie hit så nu ska vi pyssla lite :) Fortsätning kommer senare... För idag vill jag faan bli färdig med telefonboken.. Börjar bli lite jobbigt :) Bye so loong :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0