Mina tankar om er: (del 5)

Arne: Han har jag ju ett speciellt tycke för då va, men hela situationen är lite konstig. Ja i alla fall han e rolig som fan, Och jätte sööööööt...   :)  Det finns numera en religon som heter öh åh nejj jag kommer inte på vad den heter.. Mitt dumma as.. Aja skriver ett eget inlägg sen om jag kommer på va fan det hette.. HAHA..







Lillebror: Han har jag inte heller kort på. Jag e snäll.. Öh nej. Aja han är jätte söt i alla fall och han har fan blivit stor nu.. Fyller redan 16 i år.. Herre Gud.. Så e han svin lik pappa när han va så ung..
Lillemor: Världens undebaraste...
Lina Ryd: Känner inte henne längre.
Lina VanDijk: det e min kusin de.. Så snäll så :)
Linda: vem linda?
Linda: okej igen vem e de?
Linnea: en tjej från Herrljunga. Vi tävlde i samma tävling både i trollhättan och i stockholm tror jag allt eller, aja hon e sjukt lik mig som person i alla fall.. Och vi hade svin kul i Stockhomia :P
Linus: Hm vet icke vem linus de är men, kan ju va göransson och om han tycker jag nada. 
Linus Berg: Ja jag säger då de.. Hehe tycker inget om han heller längre.. Har lärt mig att det e lika bra. Men han e faktiskt ganska rolig ändå om jag tänker efter.. Man skrattar åt han inte med han.. HAHA

Lisa Hellman: Hehe ingen skrattar som henne.. Så roligt.. Tycker mycket bra om lisa. Hon är snäll som fan. Fast vi umgås ju inte så mycket längre. Eller a typ aldrig men, hm blir nog till å ringa henne någon dag nu känner jag :)












Lizzy: Mycket trevlig tjej.
Lotta: Min syrras kompis.. Snäll...
Lundgren: Känner han inte, men han är väll trevlig..
Maarit: Känner att detta är den enda personen i hela min telefonbok jag inte vill skriva vad jag tycker om. Så jag skiter i de.
Madde: En tjej jag jobbade med på Läckö i sommras.. Så super sööt är.. Åh jätte snäll och rolig.. Längtar tills hon fyller 18 hehe. Hur många år kan det va kvar, öh typ 4 år.. HAHA
Maja: As ball raggarbrud :)

Malin: Min malin, hon är ju en av dom 3. Mina tre vise män fast visa vänninor.. haha..  Gillar denna bilden sjukt mycket.. Haha hoppas du med gör det :) Har gjort så mycket flumma saker ihop alltså så det finns inte.. Som tex tvättstugebesöket, källarkortena och ute i drömstan.. HAHA.. Helt crazy.. Kan vi ses snart.. Nu va det så där länge sen igen :(
Aja vi vet var vi har varandra i alla fall och vart vi finns :) Love alot <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0